Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Ecologisch duurzaam handgeschilderd kunstwerk met reisverhalen voor aan de muur


Originele grootte boven  en miniatuur schets onder


Zoek je een origineel cadeau?


Heb je leuke reis foto's en wil je elke dag opnieuw op reis met je eigen reisverhaal schilderij aan de muur?  

Een schilderij dat warme herinneringen oproept of ontberingen die je doorstaan hebt tijdens je reis?
Zulke momenten zijn te mooi om eenvoudig in een album in de boekenkast weg te zetten.
Nog mooier is jouw reis geschilderd op canvasdoek als twee luik of drie luik voor een betaalbare prijs.

 
Handgeschilderd en vervaardigd in een duurzaam ecologische techniek en materiaal.

Stuur mij een berichtje via het contact formulier?
  • Beschrijf jouw idee en stuur de afbeelding mee
  • Welk formaat zou je willen?
  • Weet je welke kleuren?
  • Het materiaal waar mee geschilderd wordt is bijenwas 
  • Het frame waarop geschilderd wordt is een houten spieraam met opgespannen met linnen
  •  Wat is de verzenddatum? 
  •  Verzending via Post NL verzekerd vervoer?

Samen bespreken we in een paar emails wat het beste bij jou idee past.
Je ontvangt een offerte en een online factuur.
Heb je vertrouwen in wat we besproken hebben naar aanleiding van de offerte ?
Na jouw bevestiging ga ik schilderen. 
Ik hou je van begin tot het eind op de hoogte van het resultaat door middel van foto's.

Als je in de buurt woont kun je altijd een afspraak maken om langs te komen.

Ik schilder ook op locatie op muren.

Heb je nog vragen?

Welke afbeelding mag ik voor je schilderen?

Henriƫtte